Megoldásaink
                
                
                    
                    SharePoint fejlesztések
                    
                        - Hitelcentrum: SharePoint és InfoPath technológián alapuló munkafolyamat támogató rendszer, ami a KKV hitelkérelmek befogadását és gyorsított elbírálását támogatja a fióki ügyintézők és a MidOffice munkatársak közötti információáramlás vezérlésével.
 
                        - Monitoring Dokumentációs rendszer: teljes banki monitoring folyamat dokumentációját és a monitoring tevékenység egyes lépéseit vezérlő alkalmazás.
 
                        - Teljes banki intranet portál SharePoint alapokon.
 
                        - DevCenter: a banki multi-projektmenedzsment előírások betartásának biztosítására szolgáló portál megoldás SharePoint alapokon.
 
                    
                 
                
                    
                    CRM fejlesztések
                    
                        - Retail-Wholesale portfolió rendszer: kifejezetten a banki igények alapján, egyedileg fejlesztett moduláris mini-CRM.
 
                        - Teljes integrált banki CRM bevezetés a teljes lakossági és vállalati ügyfélkörre.
 
                        - Döntés nyilvántartó és támogató megoldásaink a döntéshozó vezetők munkáját segítik elsősorban. Segítségükkel a döntési folyamat átlátható, a vezetői döntések priorizálhatóak és a döntéshez szükséges naprakész információk mindenkor rendelkezésre állnak.
 
                    
                 
                
                    
                    Egyedi fejlesztések
                    
                        - Munkafolyamat prezentációs eszköz, amely a banki folyamatok vizuális ábrázolását és a folyamat egyes lépéseihez kapcsolódó információk, dokumentumok egyszerű elérését lehetővé tévő folyamat menedzsment alkalmazás.
 
                        - Termék ajánló: termék iránytű, amely kérdés-felelet formában vagy vizuálisan tesz az ügyfél számára személyre szabott termék javaslatot.
 
                        - Termékkatalógus: könnyen kereshető, böngészhető terméknyilvántartás, amelyben egy egységes felületen rendelkezésre áll a termékhez kapcsolódó valamennyi információ.
 
                        - Fióki időpont foglalás: a banki ügyfelek számára időpont kérést lehetővé tévő rendszer.
 
                        - Termék-szabályozás dokumentumtár: a teljes banki szabályozás és termékdokumentáció strukturált, kereshető nyilvántartása, számos kiegészítő funkcióval (pl. hatályosság kezelés, kosár, stb.).
 
                        - Termék információs adatbázis: új termékek bevezetését, publikálását és a társrendszerek folyamatos adatellátását biztosító törzsadatkezelő rendszer, amellyel drasztikusan rövidíthető egy új termék piacra lépési ideje.
 
                        - Wholesale Workflow rendszer: a teljes vállalati hitelezési folyamatot vezérlő alkalmazás, amely a hitelkérelem befogadásától a döntésen keresztül a limit– és biztosíték kezelésen és a monitoring tevékenységen át a kötelezettségvállalás teljes életciklusát lefedi.
 
                        - Faktoring Front-End: a vállalati faktoring limitek és szerződések kezelését támogató alkalmazás.