Az általunk kínált szolgáltatások célja, hogy elősegítsék, növeljék az üzleti folyamatok hatékonyságát. Megoldásaink javítják a szervezeten belüli együttműködést és kommunikációt

Megoldásaink

crm

SharePoint fejlesztések

  • Hitelcentrum: SharePoint és InfoPath technológián alapuló munkafolyamat támogató rendszer, ami a KKV hitelkérelmek befogadását és gyorsított elbírálását támogatja a fióki ügyintézők és a MidOffice munkatársak közötti információáramlás vezérlésével.
  • Monitoring Dokumentációs rendszer: teljes banki monitoring folyamat dokumentációját és a monitoring tevékenység egyes lépéseit vezérlő alkalmazás.
  • Teljes banki intranet portál SharePoint alapokon.
  • DevCenter: a banki multi-projektmenedzsment előírások betartásának biztosítására szolgáló portál megoldás SharePoint alapokon.
sharePoint

CRM fejlesztések

  • Retail-Wholesale portfolió rendszer: kifejezetten a banki igények alapján, egyedileg fejlesztett moduláris mini-CRM.
  • Teljes integrált banki CRM bevezetés a teljes lakossági és vállalati ügyfélkörre.
  • Döntés nyilvántartó és támogató megoldásaink a döntéshozó vezetők munkáját segítik elsősorban. Segítségükkel a döntési folyamat átlátható, a vezetői döntések priorizálhatóak és a döntéshez szükséges naprakész információk mindenkor rendelkezésre állnak.
egyedi alkalmazások

Egyedi fejlesztések

  • Munkafolyamat prezentációs eszköz, amely a banki folyamatok vizuális ábrázolását és a folyamat egyes lépéseihez kapcsolódó információk, dokumentumok egyszerű elérését lehetővé tévő folyamat menedzsment alkalmazás.
  • Termék ajánló: termék iránytű, amely kérdés-felelet formában vagy vizuálisan tesz az ügyfél számára személyre szabott termék javaslatot.
  • Termékkatalógus: könnyen kereshető, böngészhető terméknyilvántartás, amelyben egy egységes felületen rendelkezésre áll a termékhez kapcsolódó valamennyi információ.
  • Fióki időpont foglalás: a banki ügyfelek számára időpont kérést lehetővé tévő rendszer.
  • Termék-szabályozás dokumentumtár: a teljes banki szabályozás és termékdokumentáció strukturált, kereshető nyilvántartása, számos kiegészítő funkcióval (pl. hatályosság kezelés, kosár, stb.).
  • Termék információs adatbázis: új termékek bevezetését, publikálását és a társrendszerek folyamatos adatellátását biztosító törzsadatkezelő rendszer, amellyel drasztikusan rövidíthető egy új termék piacra lépési ideje.
  • Wholesale Workflow rendszer: a teljes vállalati hitelezési folyamatot vezérlő alkalmazás, amely a hitelkérelem befogadásától a döntésen keresztül a limit– és biztosíték kezelésen és a monitoring tevékenységen át a kötelezettségvállalás teljes életciklusát lefedi.
  • Faktoring Front-End: a vállalati faktoring limitek és szerződések kezelését támogató alkalmazás.

Akik minket választottak

INFO-FRAME Kft. referenciák